Sunday, September 29, 2013

As many of you has been bitching about, that i should share my writings, here is some of them. I know that they are not in english, but as has been said before any linguage is welcome, so just enjoy it (or not). If the majority likes my writings, I will try to post others (in english, of course!). And just to let you guys know, my portuguese is worse than my english, so if you could just not care about them I appreciate! ok.. I have already said too much, so here, try to enjoy some of my writings.


(não dei um titulo a este)  

Mais escuro que a noite,
ms quando clareava o dia
e o sol neles refletia
de perto, neles eu podia
neles me enxergar.

Podia assim imaginar
que ali eu estava, e que
em mim ela pensava.

Já mais cogitava, que ali
apenas um reflexo se refletia,
pois não importava o que eu sabia
apenas entendia que 
para sempre ali estaria.

E através de seus olhos
também podia ver o dia,
e então sabia
que o paraíso
não era uma mentira.

_______________________________________________________________________


O Pirata 

Com um olho tudo via
sim, era caolho
usava tapa-olho

Era pirata
mas não navegava
tinha uma barca
tava ancorada

Perto da praia 
onde bebia suco de goiaba 
e também descansava

Mas mal sabia 
que aquele dia mudaria,
pois enxergaria o 
grande amor de sua vida.  

1 comment:

  1. Adorei, principalmente "O Pirata", haha, muito bom! Trate de postar os outros poemas. :D

    ReplyDelete